Eesti Posti ja minister Kert Kingo teade postiteenuse hinnatõusust pälvis suuremate meediaväljaannete ja Eesti inimeste pahameele. Riigikogu liige Aivar Kokk küsib kui kaua saab ühes riigiettevõttes valitseda suhtumine, et teenust oleks lihtsam pakkuda siis kui kliente poleks.
Viimastel aastatel sulgeb Eesti Post postkontoreid ja vähendab kirjakastide arvu. Lisaks sellele on vähendatud kirjade kojukande päevi kuuelt viiele. Maapiirkondades ja väiksemates linnades on samal ajal teada tuntud probleem, et lehed ei jõua inimeste postkastidesse hommikul, vaid päeva teises pooles. Seda juhul kui veab.
Kõik need eelnevalt mainitud kvaliteediprobleemid on vähendanud paberlehtede tellijate arvu. Nüüd pakub Eesti Post lahenduseks 11 protsendilist hinnatõusu. Ainuke probleem on see, et tegemist pole lahendusega, vaid sammuga, mis vähendab lehetellijate hulka veelgi.
Iga ettevõtte ülesandeks on teenida tulu aga seda tehakse tavaliselt parema ja kvaliteetsema teenuse kaudu, mitte andes järele kvaliteedis. Eesti Posti viimase aja tegutsemisest jääb mulje, et nende eesmärk on meediaettevõtete poolt väljaantavate lehtede väljasuretamine.
Selline suhtumine Eesti Posti poolt ei rahulda meie maapiirkondade inimeste ja meediaettevõtte huvisid. Seni kuni paberlehe järele on nõudlust, tuleb tagada kvaliteetne teenus mõistliku hinnaga. Minister Kert Kingo peab mõista, et küsimus ei ole meediaväljaannete ärimudelis, vaid koostööpartneri käitumises.